Hoe kunt u uw AT & T-e-mailaccount herstellen?
Als u uw AT & T-e-mailwachtwoord bent vergeten, kunt u problemen ondervinden bij het aanmelden bij AT & T-e-mail. Het klantenserviceteam van AT & T kan dit echter naar u e-mailen voor accountherstel. Als dit niet het geval is, kunt u de optie "Gebruikers-ID vergeten" op de aanmeldingspagina van "myAT & T" gebruiken.
- Als u uw e-mailadres voor contact bent vergeten of niet kent, of als het technische team van AT & T het niet herkent, selecteert u "E-mailadres voor contact vergeten?" Voer vervolgens uw gegevens in om uw AT & T-e-mailadres te vinden.
- Als u meer dan één ID heeft en slechts één e-mailadres voor contact heeft, bevat uw e-mailadres Vergeten ID ze allemaal.
- Als u meer dan één e-mailadres voor contact heeft, moet u de ID's voor elk e-mailadres opzoeken.
Als u veel id's heeft die zijn gekoppeld aan één contact-e-mailadres, kunt u al uw id's samenvoegen voor gemakkelijke toegang met één wachtwoord en id. U moet de link controleren in de tekst Forgot ID of in de e-mail die naar u is verzonden.
Interessante opmerking: door de ID's te combineren, worden niet al uw rekeningen samengevoegd en krijgt u geen gebundelde diensten
De procedure voor het combineren van de id's wordt met u gedeeld. Om dit te doen, moet u ervoor zorgen dat u de id en het wachtwoord heeft voor alle id's die u wilt consolideren. Hiermee kunt u inloggen op verschillende accounts met één ID en wachtwoord.
- Ga naar 'Mijn gekoppelde accounts'.
- Kies de optie 'Nog een account koppelen'. Het zal op zoek gaan naar alle id's die van jou zijn
- U kunt een van de volgende dingen doen
- Als de pagina geen account of ID's weergeeft om te koppelen, selecteert u 'Hier starten'.
- Als u alle id's ziet die u wilt combineren, selecteert u 'Combineer deze id's' en kiest u Doorgaan
- Als de ID's die u wilt combineren niet zichtbaar zijn, selecteert u 'Nu zoeken' en vervolgens 'Hier beginnen'.
- Volg de aanwijzingen om door te geven welke ID's u wilt combineren. Tijdens de reis houdt het technische personeel u op de hoogte.
- Zorg ervoor dat uw e-mail voldoet aan de criteria van maximale groottelimieten
- Controleer of het e-mailadres van de ontvanger dat u typt correct is, anders kunt u vandaag e-mailproblemen met Att ondervinden met webmail.
- Probeer uit te loggen en log opnieuw in
- Controleer of u e-mails heeft gemist of e-mails ontvangt van uw e-mailadres om er zeker van te zijn dat uw account niet is gehackt.
- Schakel de up-to-date Adobe Flash Player in
- Controleer of uw antivirus-, firewall- en antispyware-instellingen niet met elkaar botsen. Het is ook mogelijk dat de huidige AT & T-e-mailproblemen met webmail hieraan te wijten zijn.
- Verwijder de add-ons en extensies een voor een en controleer of het probleem Att niet werkt is opgelost.
- Zorg ervoor dat u uw e-mailwachtwoord bijwerkt op alle apparaten die u gebruikt om toegang te krijgen tot uw AT & T-e-mails.
- Als u te veel onjuiste inlogpogingen doet, wordt uw account voor extra beveiliging vergrendeld. Zorg er daarom voor dat u de juiste combinatie van wachtwoord en gebruikersnaam heeft in plaats van te raden.
- Als u veel spamberichten heeft verzonden, kunnen de technische experts van AT & T dit mogelijk detecteren en uitschakelen. U moet contact opnemen met hun ondersteuningsteam om het nieuw leven in te blazen.
Comments
Post a Comment